Van de Laarschot Online Marketing is het ‘kindje’ van Marloes van de Laarschot. Een (muziek)journaliste die door een verhuizing naar Ierland in de online marketing rolde bij Yahoo! Search Marketing. Daar leerde zij het online advertising vak en later, bij diverse online marketingbureaus als Bookassist, Netprofiler en Netwerven, wist zij zich breder te ontwikkelen tot een allround online marketeer.
 
In haar werkzaamheden voor Netprofiler en Netwerven heeft ze gewerkt voor/met grote klanten als DHL, Selexyz/Solaris, Expedia, Yacht, Mars, bol.com, Siemens en Olympia Uitzendbureau. Voor deze (en meer) klanten verzorgde zij onder meer Google AdWords campagnes, SEO-audits, social media strategieën en SEO-vriendelijke webteksten.
 
In september 2013 heeft Marloes eindelijk de stap gezet om als zelfstandig ondernemer met Van de Laarschot Online Marketing verder te gaan. De eerste opdracht was meteen een hele mooie: als interim online marketeer drie dagen in de week aan de slag bij Sanoma. Een droomstart! Ook begonnen de freelance opdrachten binnen te druppelen, maar uiteraard is er altijd ruimte voor meer opdrachten!
 
Aarzel daarom niet om contact op te nemen om te kijken hoe Van de Laarschot Online Marketing kan helpen in het beter vindbaar maken van je website!

 
Wie is Marloes?
 
Passie voor rock ’n roll
Heeft een grote rode kat genaamd Fred
Brabantse gezelligheid
Regelmatig op reis
Dol op Amsterdam
Lui in de weekenden