Het advertentieprogramma van Google, AdWords genaamd, is een prima manier om relevant verkeer naar je website te krijgen. Door middel van het bieden op zoekwoorden en een kosten per klik constructie bepaal je zelf hoeveel je betaalt en waar je potentiƫle klanten jouw website op kunnen vinden.

De workshop Google AdWords gaat onder meer in op hoe je een goede structuur aanbrengt in een Google AdWords-account, hoe je een account moet beheren en hoe je je AdWords-campagnes moet optimaliseren. Alleen door op een regelmatige basis met je account bezig te zijn krijg je een optimale ROI (return on investment).

Van de Laarschot Online Marketing biedt twee Google AdWords-workshops aan, namelijk een workshop voor beginners en eentje voor gevorderden. Heb je nog nooit iets met AdWords gedaan, maar wil je er wel mee gaan werken? Kies dan voor de beginners workshop. Heb je al wel een account en heb je campagnes opgezet, maar weet je niet goed hoe je het maximale eruit kunt halen? Ga dan voor de gevorderden workshop.

Het is mogelijk om een open inschrijvingen workshop te volgen (in groepjes van maximaal 6 personen op een vaste locatie in Amsterdam) of het is mogelijk om een op maat gemaakte workshop op een locatie naar keuze te volgen. Bij een op maat gemaakte workshop wordt jouw eigen AdWords-account onder handen genomen en wordt de workshop aangepast op jouw wensen en behoeften. Neem vrijblijvend contact op voor een offerte.